Överfall!

Vaknade till en strålande dag, snörade på mig springskorna och gav mig ut! När jag hade ca 2 km hem blev jag överfallen- det kom som en blixt från klar himmel- helt plötsligt stod den bara där!! Taggbusken var obermhärtig, trodde aldrig jag skulle komma loss! Blod på jackan blev det och sår på armen.

Och som om detta inte skulle vara nog! Mina egna skor beslutade sig för att skära upp min vänstar fot så där har jag nu ett köttsår- är ju livsrafligt att springa!!


Igår var en underbar dag, körde ut till Mia vid tio, gick en promenad, softade lite och sen blev det Stof och Stil och IKEA. Köpte lite tyg och ett skrivbord- Mia o Jonas köpte mycket tyg och många saker på IKEA, Man får in mer saker i en golf än man tror!!

Kvällen blev det att sy lite soffa, dricka lite vin, äta god mat, kolla film och cykla som en pil hem. Har varit en härlig helg helt enkelt!!

Måndag imon- VILL INTE! Men snart helg igen;-)

Höres och störes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0