Blod!

Bara ett arbetspass kvar sen är det helg!!

Praktik på förmiddagen idag och sen omvårdnadshandledning nu i eftermiddag. Mina handledare var inte där idag så gick med en annan men det gick helt ok. Lite mer info ibland skulle kunna vara bra! Skulle hjälpa en sjuksköterska sätta ett dropp på hennes patient (inte min patient)- ja visst kan jag göra det sa jag och gick in, dock tycker jag att hon kunde sagt att patienten gick på blodförtunnande och att PVK:n fungerade utmärkt!! Resultatet blev en ner blodad säng och en ner blodad Madde- men annars gick det fint fint;-) 

Ser fram emot en lugn helg med nada planer- skulle ifs nog kunna tänka mig att gå ut, hm men nog ingen som vill..

Höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0