Topp lös

Praktik idag- varit lite rörigt, med överbeläggning och Mr H som inte har så mycket koll:-P Men jag överlevde och när jag kom hem blev det att spänna på rullskidorna:-)

Inte världens bästa väder för rullskidor, var översvämning på vissa ställen och skidorna orsakade tsunamis som sköljde över mina ben- med andra ord var jag dy blöt när jag kom hem! Efter så där halva rundan började jag fundera på varför brösten var så kalla, och så riste jag lite på öevrkroppen och konstaterar: ja toppen den ligger nog kvar hemma den, kul när man behöver toppen enbart för att hålla tuttarna varma:-P Hihi

Nu ränker jag inte gå utanför dörren förens imon:-)

Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0