Slö, slöare-

Madde!!

Har varit en riktigt slö fredag hittills, och det tror jag det kommer fortsätta vara:-) Härligt! 

Vaknade vid sju, trotts att jag imorse fick sova hur länge jag ville, konstigt att det inte är ett dugg jobbigt att gå upp tidigt när man är ledig?

Blev en runda till bassängen och efter det storhandling, trodde ryggen skulle gå av på hemvägen:-)

Fram med dammsugaren en runda och sen vid halv elva intog jag soffläge och har legat där tills typ nu, och enda anledningen till att jag flyttade mig var för att det vankas ett långt skönt bad:-)

Får väl laga lite mat sen lite senare så att mamma o pappa inte svälter ihjäl här i kväll, ostfylld, bacon lindad kyckling med rotfrukter står på menyn.

Å så skönt med, helg, hopps ni också får en bra helg!

Höres och störes

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du haft en mysig helg med päronen hjärtat! När åker du hem över jul? Saknar dig massor! Puss

2010-11-15 @ 06:26:52
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0