Så skönt.

Fick gå redan vid ett idag- så skönt! Nu har jag både hunnit träna, skrivit klar arbetet och kollat på Casen inför morgondagens praktikum övningar.

Nu blir det en sväng till Willys för bröd inköp och sen bara softa, är skitväder så inne kan man vara med gott samvete.

Lyckades stå mig igenom hela operationen idag, kände mig tvungen var en läkarstudent som inte fick vara med bara för att jag skulle vara det hihi.

Fick klämma o känna lite inne i patienten, det var nice- shit vilken kraft det är i hjärtat- snacka om att man känner sig levande!!

Höres och störes.
P.s Länkar till en skön sida där man kan vinna tyger:-)
http://re-dizain.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0