Klappat och klart

Så var akut placeringen klar på Op, 3 veckor har gått och det fort vill jag lova! Igår var det först Practicum (övade akut situation på en docka) där det var lite lagom förvirrat men tror vi lyckades hålla patienten vid liv i alla fall:-P 
Sen var det slutbedömning på Op, det gick fin fint och mycket beröm, lite jobbigt att ta ibland. man vet lixom inte vad man ska säga- Men smickrande är det, kanske inte har valt så fel i alla fall;-)

Efter det bar det ner till Malmö med bästa syster, skulle inte ha något men kom lik förbaskat hem med tre tröjor och ett par byxor, men alltihop kostade ju bara 250 kr så det får väl vara ok?

Ledig idag (jobb imon) och jag har inga måsten, har varit en runda i bassängen men nu sitter jag bara o njuter av julmusik, tända ljus och snö utanför fönstret:-) Idag är en bra dag, det känner jag på mig!!

Höres och störes.

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan! Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-19 @ 09:52:11
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0