Ibland är det bara ångest

Har haft en helt fantastisk helg, och kände att livet var bäst- men ack så fort det vänder! kände redan igår kväll att det skulle bli en jobbig dag idag, och mycket riktigt hade jag så där lagom med vill inte till praktiken ångest när jag vaknade.

Men tog mig iväg i alla fall, har varit där men inte varit där, lite luddigt jag vet men det är så det har känts. Fick sluta vid tre och då blev det gymmet, en timme där och jag kände mig mycket bättre. Nu har jag pluggat ett par timmare och ska strax sätta mig i soffan, tycker allt att den där ångesten börjar släppa och livet börjar åter bli helt ok:-)

Är nästan klar med arbetet som ska in på måndag, ska bara hitta en vetenskaplig artikell och anknyta, men det gör jag någon annan dag (dumt att utmana ödet när man börjar få livslust igen haha)

Hoppas ni haft en toppen helg!

Tack la familia ni är bäst älskar er allihop!!
Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0