torsdags helg:-)

Det är torsdag och jag är nu 22 år och snart en halv dag:-P Var hos mia o jonas igår kväll o fick jätte god födelsedags middag och gott vin. Var en mycket trevlig kväll- den tackar jag för!!

Idag skulle jag ta sovmorgon, men det är nu officielt- jag kan inte sova länge, pigg som en spigg halv åtta. Så det var bara att gå upp, laga lite frukost och sen bege sig till gymmet.

Träning avklarad, packning likaså. Nu blir det lugnt tills bilen kommer för färd mot blekinge:-)

Teater tre dagar framför mig, ska bli så gött!!

Höres och störes och glad kristi himmels färd!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha en mysig helg min fina! Puss <3

2010-05-14 @ 07:58:57
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0