Spider eyes

Var precis på Willys o handlade, o hon i kassan hade helt otroliga spider eyes, Tittar sig inte folk speglen efter de tagit på maskara? Jag kunde knappt sluta stirra!!

Idag har jag gjort något jag inte gör ofta- struntade i föreläsningen nu i eftermiddag, regnet öste ner och ämnet var inte i min smak så blev ett långt bad i stället och efter det en promenad!

Nu blir det lite damsugning innan vinflaskan öppnas och förberedelserna för helsingkrona tar sin början. Imorgon blir det hem till Blekinge för teater och rep.

Hoppas ni får en bra helg!! Höres och störes.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det gjorde du rätt i! Lite egentid är nyttigt :) nu ska jag också korka upp! Ha så kul ikväll min älskling! Pusss

2010-05-28 @ 17:36:23
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0