Härligt väder!

Vaknade vid åtta av att det smattrade mot fönstret, men är det onsdag så är det! Upp och ut för en springrunda. Blöt blev jag och jobbigt var det men det är gjort i alla fall.

Funderade på vad man kan hitta på en så här trist regnig onsdag- fick bli en storstädning av lägenheten. Så nu två timmar senare sitter jag o spanar ut över en skinande ren lägenhet:-) Känner mig riktigt nöjd faktiskt.

Vad jag ska hitta på rästen av dagen har jag ingen aning om, Blir i alla fall födelsedags middag hos mia o jonas i kväll, tills dess får jag la sitta inne o kolla tv med gott samvete:-P

Höres och störes.

Kommentarer
Postat av: Nett

Grattis igen!! Jag gillar dock inte att du städat på din födelsedag och när inte jag kunde hjälpa till! Hoppas du får det toppen hos Mia och i helgen så ses vi på söndag:)

2010-05-12 @ 20:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0