GV

Så var detta jäkla lopp äntligen avklarat! Var sinnesjukt varmt, borde inte fått springa i den jäkla värmen! Folk låg till höger o vänster helt däckade av solen. Hade mina tvivel under loppets gång, men tro det eller ej jag kännde mig ganska pigg nästan hela tiden- visst hade jag några gånger när jag fick panik och behövde skugga, men jag sprang på. Blev 1 h och 57 min för min del, 1 min snabbare än förra året så jag är nöjd:-)

Så jäkla skönt att det är gjort!!

Helgen i övrigt i götet har varit bra, i fredags åkte jag bergbanan för första gången i mitt liv, och älskade det!! Det var nog min största vinst denna helg:-)

Idag har jag kollat karnevalståget och nu i kväll blir det mys med nötter framför tv:n:-)

Höres och störes.

Kommentarer
Postat av: Malin

Miss you! Och du är grym som grejade det! puss älskling

2010-05-23 @ 17:00:08
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0