Plugg.

Tisdagen lider också mot sitt slut- oj vad tiden går, lite läskigt faktiskt! Idag har jag varit i skolan, grupparbete stod på schemat och nu är sista arbetet inlämnat från grupp 10:-P Imorgon blir det redovisning  och sen är denna kurs slut:-)

Pratade med min praktikplast igår och de verkar jätte trevliga så ser faktiskt fram emot vårdcentral i fem veckor!

Ikväll blir det lugnt, kunde inte sova i natt så hoppas det ska gå bättre den kommande natten:-)

Kanks blir lite manus läsning till, me like:-D Längtar tills slagsmålen ska repas! Då får du akta dig Tess, Inga-Lisa slår på allt som rör sig:-P

Höres och störes

Kommentarer
Postat av: Tess

Hörru! Vi är ju nästan på samma lag du och jag :P Slår du mig slår jag tillbaka och låter inte dotra din vara med i min teatergrupp :P.

2010-03-23 @ 18:03:25
URL: http://smameningslosating.blogg.se/
Postat av: Madde

Ska försöka låta bli o slå dig- men lämnar inga garantier;-)

2010-03-23 @ 19:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0