onyttig/onykter

Tisdag- jag är onyttig och onykter! Men det får det fan vara värt:-) En dag per år får man vara onykter och onyttig.

Idag har vi viarit i sauna världen i lindvallen. tre sortes bastu, varm bassäng och relaxe avdelning- var precis vad min kropp behövde efter de 9 slitiga milen igår:-)

Har varit på after ski nu- om det är något stockholmare kan så är det att hålla igång en afterski, efter en kanna cider så är jag inte riktigt nykter, men va fan idag är jag värd det.

Imon blir det backen hela dagen om ljumsken håller, har väldigt ont men är sååå sugen på lite bärda imon!!! Så det får gå helt enkelt,

Ikväll blir det god mat och mer cider:-)

Hoppas er vecka är bra!*

Höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0