lite gjort

Veckan är igång, har varit en ganska bra måndag. Lämnat in sista grupp rapporten för denna kurs, gjort klart vår poster och laggt upp hur vi vill att föreläsningen ska vara. Jag har också skrivit Lärande delen på det enskilda arbetet, så bara en del kvar:-)

Strax blir det willys för lite mat handling så här i rusnings tid en måndag:-P

Kvällen blir lugn och morgondagen mer skola.

Läste manuset igen igår:-) Det är sjukt bra och jag tycker det ska bli förbaskat kul att spela Inga-lisa igen, det bästa är att jag får slåss lite iår också:) haha

Höres och störes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer bli sviiiingiddigt! Och vi är två som får slåss igen :D

2010-03-22 @ 22:10:13
Postat av: Tess

Det förra var från mig, btw :)

2010-03-22 @ 22:11:01
URL: http://smameningslosating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0