Glömde igår.

Dagen igår bara försvann! Från att inte ha något att göra alls, blev det road trip med mia och jonas upp till Höganäs och Mölle, var jättemysigt och trevligt, sen blev det fotboll, matätning och slager:-) En väldigt härlig lördag  med andra ord- vad skulle jag gjort utan systra mi!

Idag började dagen tidigare än jag tänkt mig då jag vaknade vid kvart över sju redan- inte mycket att göra åt, blev att snöra på sig skrona och ge sig ut o springa, dock får jag sjukt ont i ljumsken efter ett tag så var inte så nice!

Dagen annars består av matlagning och fotboll, med andra ord en bra söndag:-)

Höres och störes.

Kommentarer
Postat av: Malin

Puss darling! Är Ola på alcudia?

2010-03-15 @ 10:39:40
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0