Cykel i sovrummet.

Blev ingen blogg igår- jag hann inte. Var ledig igår och det känndes mycket märkligt måste jag säga, var så länge sedan jag bara hade en dag här hemma som jag kunde göra vad jag ville på.

Började med en runda till gymmet, sen blev det att städa av lägenheten lite snabbt, laga lite mat, gå ut till Mia, sola på hennes ballkong, ta bilen hemta henne i stan, köra till biltema, köpa cykel, åka hem, ät, gå ner till frida för fika och skitsnack med tjejerna och sen hem o sova.

Oj blev ju riktigt mycket gjort igår:-P Anledningen till att cyklen står i sovrummet är för att jag inte har kunnat pumpa de förbaskade hjulen! Nn konstig ventil så nu måste jag köpa en ny pump, men det får vänta till nästa vecka!

Idag ska jag sätta mig ute i solen o läsa en bok, sen blir det konsert i kväll. Imon blir det kommunen och på söndag första repet!!! Är sjukt taggad, känns som om livet leker för tillfället!!

Ha en underbar helg, höres och störes.

Kommentarer
Postat av: Andrea

nu blev jag ju påmind om att jag också måste fixa min cykel snart... fast jag måste köpa nya däck, slangar och en sadel för att jag ska kunna använda den igen :P

2010-03-26 @ 12:10:54
URL: http://andreahansson.blogg.se/
Postat av: MYMiC

Åh, jag längtar tills all snö försvinner så att man kan cykla igen :D



Vad blir det för konsert?

2010-03-26 @ 12:13:09
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: TWINS

skönt med ledighet =)

2010-03-26 @ 12:31:35
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0