BH

BH är nog det tråkigaste man kan köpa- så lite tyg för så mycket pengar! Blev i alla fall tre nya igår när jag o mamma var i växjö. Men när jag kommer hem märker jag att de glömt att ta bort larmet på två av dem- suck så nu går man runt och är larmad för jämnan:-P

Som sagt växjö igår o sen kolla in mia o jonas nya stuga- den är riktigt nice, gäststugan ligger dock lite dumt om man skulle råka vara onykter haha.

Efter det var det ksatellet som gällde, stuntade åke!

Idag har jag tagit sovmorgon, lider nog av konstant sömnbrist tror jag. sen in till jobbet för att hämta schema (var helt ok).

I kväll blir det nog ett glas vitt på altanen tror jag allt:-)

Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0