Inte min dag!

Börjat jobba på allvar, är inte super kul men det får gå helt enkelt!

Igår var inte min dag!!

Först jobb där tiden sniglade sig, sen skulle jag bara hem o byta kläder innan teatern. Upptäcker då att min ena lins är paj (och har reserven i Lund)- gör att jag får spela teater utan att se ett skit. Om inte detta vore nog så pajar bilen på väg till karlshamn- framrutan gick inte att veva upp. Var bara att köra ut till gyön o byta bil och på väg ut dit hamnade jag bakom en väglus!!

Mitt tålamod var inte det bästa och det blev många svärord innan jag kom in till k-hamn!

Men föreställningen i går blev bra i alla fall:-)

 

Höres och störes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0