Dagarna går.

Oj vad tiden går, Vaknade i morse med lite ångest- börjar jobba på måndag och som det känns nu vill jag verkligen inte! Men det blir nog bra när jag väl kommer i gång (hoppas jag).

Teatern rullar på och det är så jäkla kul! Tänk om man kunde få sysselsätta sig med detta jämt, det hade varit livet det!! Men har bestämta mig i alla fall- jag ska vara med nästa år också:-)

Snart bär det in till karlshamn för lite tjej lunch på rökeriet.

´ha det bäst! Höres och störes.

P.S Fack ombudsman är en helt sjukt rolig arbets titel:-) D.s

Kommentarer
Postat av: Mr Arsotid

Igår såg vi Ödets Makt. Tack för underhållningen!

2010-07-15 @ 09:16:52
URL: http://arsotid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0