Vitt

Oj vad det yr utanför fönstret. Blåser sjukt mycket och snöar lika mycket. Sverige är så charmigt sådana här dagar:-) Tur att jag inte behöver gå ut mer idag.

Är ledig idag och det är jätte skönt, Skulle sova länge men vaknade vid åtta och då jag såg att det inte börjat snöa än så åt jag en snabb frukost för att sedan dra ut på en springrunda. Började dock snöa precis när jag kommit ur, men det gick bra o springa i alla fall:-) Ögonfransarna klibbade ihop lite bara.

Efter det gick jag till skolan för att hämta matte tenta, Och det var ett stort G på framsidan av den:-) Har inte vågat tro det försen nu när jag fick tentan i min hand... Men det är sant den är godkännd och jag kan med andra ord fortsätta att utbilda mig till sjuksköterska:-)

Efter den promenaden blev det att sortera alla papper som jag har samlat på hög under en hel termin (en pärm blev full) och efter det har jag lagat köttgryta, så nu är frysen så full att jag knapt får platse med mer.

Eftermiddagen och kvällen blir lugn tänker inte gå utanför dörren! Blir nog ett bad lite senare. Måste ju ladda för mitt monster jobb passs imon:-)

Höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0