Tillbaka

Tillbaka från fjällen och tillbaka i Lund. Veckan i fjällen var helt underbar, strålande sol och kallt mest hela tiden. Åkte bräda tre dagara var av en dag i Trysil sjukt bra åkning), sen  blev det två dagar längd- då familjen lurade ut mig på sjukt låånga turer fyfy.

En riktig höjdare var skoterturen upp till resturang topplyktan- tack broder, det kommer jag leva länge på!!

Nu är jag tillbaka i verkligheten och Lund, haft en liten föreläsning idag, och sen har jag frida och ebba jobbat med arbetet- doch helt i onödan då allt vi jobat med försvan då datorn inte funkade som den skulle. så tre timmars arbete helt i onödan!! Skolan suger för tillfället- FETT!!

Höres och störes, imon blir det arbete igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0