Statestik- skit

Har statestik tenta imon, fattar typ noll- men det blir nog bra. Funderar på att åka hem efter den, behöver inte åka ner försen på onsdag morgon och då kan jag få 4 skid dagar hemma, här lund finns det ju inga skid möjligheter alls nu. Rullskiodr är inte ens att tänka på i detta skit underlaget.

Har fortfarande lite små ångest över matten som jag måste klara för att få fortsätta termin fem, vad fan gör jag om jag inte fixar den? Vill knappt tänka i dem banorna:-( Men men har en termin på mig att klara skiten! 4 försök- det ska gå!!

Ja ja, får nog bli hoby några dagar framöver, höres och störes!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller alla tummarna mitt hjärta! Hör av dig om du vill ses! :) pusskram

2010-01-07 @ 22:18:33
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0