Vasaloppet!

Så var man i Sälen för tredje gången för i år och sista, efter denna resa vill jag inte se mer snö!!

Idag känns förkylningen bra (tack för tipset), är riktigt sugen på att åka... Peppad till tänderna, hoppas det känns lika bra i morgon bara, Ni får hålla tummarna. Om det går under 8h är jag skeptisk till, förkylning är ingen bra uppladdning och prognosen om snö hela dagen imon hjälper inte till¨- men bara att gill läget!!

Har lite dåligt samvete för skolan jag missar denna veckan, hoppas min grupp vet att jag kommer att göra allt för att jobba igen sen när jag kommer hem!

Kommer en rapport imorgon kväll (om jag inte dör):-)

Höres och störes

Kommentarer
Postat av: Malin

Kör hårt hjärtat! Håller tummarna :) puss darling

2010-02-28 @ 20:11:13
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0