Lugnt

En lugn tisdag- precis vad jag behöver! Sov till nio och vaknade utvilad för första gången på mycket länge. Gjorde det sista på arbetet och efter det snörades springskorna på och 6,5 km avklarades.

Efter det har jag inte gjort ett skit, kollat lite tv, suttit vid datorn, tagit ett bad och lagat lite mat. Riktigt gött att bara kunna sitta o softa utan att ha dåligt samvete för något speciellt.

Ikväll blir det squas (tror jag) och imon är det praktik på eftermiddagen.

Glömde skirva igår att jag tag mig en snaps på kvällskvisten- misstänkt vinterkräksjuka på jobbet:-S Hoppas inte att de var det, inte lust att bli sjuk. Där av snapsen igår:-)

Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0