Hoppas.

Hoppas jag vågar ta upp en fråga med min handledare idag- är inte helt omöjligt att det skulle kunna gå o genomföra.. men vågar jag fråga? Ja det gör jag (tror jag), Vi får se hur det går.

Idag på praktiken ska jag göra lite i alla fall, ska börja med arbetet som måste göras, alltså ska jag intervjua peronal o patienter om vad de tycker om privata arbetskläder inom psyket.

Om jag frågar och det går, så blir det 9 jobb dagar på raken- men det är det värt i så fall!!

Har varit på gymmet, har lite ont i foten, tycker den sviktar inåt. Men vet inte om det är sant haha

Håll tummarna att jag vågar fråga och att jag får "rätt" svar!!

Höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0