Himma

Helger går alldelse för snabbt! Har haft en helt underbar långhelg i tandådalen, ca 5 minus och strålande sol plus nästan vindstilla. Backarna var perfekta, lite folk och trevligt sällskap- ville inte åka hem idag!!

Åkningen satt grymt brr, hoppade till och med lite! Och så är det mycket roligare att åka när man har sällskap. Denna minisemetser var precis vad jag behövde- vardagslyx måste man unna sig ibland:-) Blev till och med middag på värdshuset igår kväll som avslutning- det var nice!!

Kan inte beskriva helgen med andra ord är helt underbar och skit rolig!!

Om två veckor bär det upp till fjälls igen, men innan dess är det en vecka på psyket kvar, en 90 års fest och en vecka med en ny kurs. Men tiden flyger förbi.

Hoppas ni haft en bra helg och glad alla hjärtansdag på er.

höres och störes


Kommentarer
Postat av: Therese

Fusk! Jag är jättesugen på att åka jag med! Det var några år sedan nu. Men aldrig i fjällen. Jag vill också prova det nån gång. Fusk!

2010-02-15 @ 00:31:28
URL: http://smameningslosating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0