Gym

Första delen av dagen var det skola och finslipning inför debatten imon- är peppad och tycker denna uppgift ska bli kul!!

Sen blev det gymet lite snabbt, ville se hur kroppen känndes och om det finns en realistisk chans att jag kan åka på måndag. Tränade ganska lugnt i 35 min och kroppen svarade ganska bra faktiskt:-) Några dagars vila till och jag ska nog kunna ta mig igenom 9 mil. Dock är nog under 8 h en utopi!!

Har också packat allt som ska med hem nu inför fjällen (tredje gången), har också skrivit liten fusklapp inför imon och övat lite.

Nu kollar jag tv och lyssnar på det underbara ljudet av regn som droppar mot fönstren:-) Tänk om snön kunde försvinna tills jag kommer ner igen den 5/3!! Börjar bli trött på snö- trodde aldrig jag Madde svensson skulle säga så!

Höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0