Varmt

Torsdag kväll- veckan börjar gå mot sitt slut,

Har hyrt mig en cykel så nu tar jag mig runt utan att behöva slita ut benen:-)

Tisdag: Cyklade till klippor och badade hela dagen, grillade på takterras på kvällen och sen film- bara mys:-)

Onsdag: Började dagen med en springtur (fy fan vad varmt), sen cykel till gamla stan en snabbis sen några timmar på stranden på eftermiddagen innan det blev paella och sedan kolla på showerna.

Torsdag: Promenad på morgonkvisten, någon timmes bad och sol, siesta och sen ytterligare starnden några timmar och nu i kväll kollat show!

Har inte vant mig vid värmen riktigt än, men showerna är sjukt bra, riktigt proffsiga måste jag säga:-)

Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0