Himmelriket!

Igår var jag ledig och i himmelriket- inte på grund av ledigheten utan av den enkla anledningen att jag och mamma var i Gittes tygkälla! Där finns tyger mellan tak och golv, att det sen var en massa REA gjorde inte saken sämre. 12 olika tyger + en rulle spets fick följa med mig hem så nu jäkla ska här sys i höst!!:-)

Kvällen igår spenderade vi på en ö med lite grillat och gott vin!

Idag har jag varit med o hämtat garnen och efter det städat sjöboden så den är fix och färdig inför fredagen. Ska ju jobba torsdag fredag så hinner inte det imon.

Har även sprungit en sväng och packat lite inför hemresan till Lund nästa vecka!

I eftermiddag/kväll blir det promenad med världens bästa Malin :-)

Höres och störes.



En liten sommarbild- har varit en fantastisk sommar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0