Dator kolapps

Sommaren börjar lida mot sitt slut och i morgon flyttar jag hem till Lund, ska bli skönt vill jag lova:-)

Blir att fixa och dona lite i helgen och förhoppningsvis dricka lite vin med Frida. Sen lyfter jag mot Mallis på Måndag- ska bli helt underbart!!

Sommaren i sig har varit helt underbar, men givetvis har det funnits både höga berg och djupa dalar- man är ju inte mer än människa.

Kommer att vara utan dator några veckor framöver, Körde upp den till en vän som är bra på datorer vi tänkte rensa den från massa onödigt skit- men efeter ca 30 min konstaterade han att det är lika bra o formatera om hela skiten så nu bor datorn hos honom ett slag- men tror nog jag överlever ändå:-P

Höres och störes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0