Vilken bitter*****!!

Ibland blir man bara så trött! Sista dagen på praktiken på torsdag och ska ha ett seminarie i skolan på eftermiddagen. Har slutbedömning med min handledare 11.30-12.00 och kommer därför att bli ca 15 min försent till seminariet.

Detta var jag så snäll och mejlade min seminarie ledare och sa, Vad fick jag tillbaka- jo att det är dålig planering, hur kunde jag göra så, seminariet är ju obligatoriskt!! För fan jag missar en kvart pga en slutbedömning som också är obligatorisk!! Jävla bitter***** rent ut sagt!!

När man bara vill vara ordentligt, men det är ju helt klart att det hade varit bätter o inte säga något o skylla på ett sent tåg i stället- blir så trött ibland, 15 min hallå!!

Annars har dagen varit bra, praktik, träning och plugg, imon är det onsdag och den ser likadan ut.

Höres och störes,

Kommentarer
Postat av: Malin

Låt inte såna surpuppor ta energin ur dig min fina vän! Stor kram

2010-04-27 @ 22:56:39
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0