brädad!

Oj käre värld- första hela dagen med min handledare idag, oj jag är brädad. Har aldrig i mitt liv träffat någon som pratar så mycket som hon!! Från halv åtta till halv fem- jag tror inte hon var tyst i 30 s på hela tiden!

Är man sen förkylnings/allergi tjock i huvudet redan innan blir dagen vääldigt lång, haha. lyckades sitte själv i 15 min på lunchen så mina stackars öron fick vila.

Ja ja, det kunde varit värre- hon kunde varit en häxa. Men säg aldrig att jag pratar mycket, jämför med henne är jag både blyg och tyst som en mus.

Som sagt min hjärnan är nog full med snor tror jag, känns som man bor i en ostkupa!!

Höres och störes.

Kommentarer
Postat av: Mia

Då vet du nu hur vi har det! När vi får sår i öronen av dig. ;)

puss

2010-04-12 @ 19:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0