Vackert väder och en städat klädkammare

Fredag idag- till mångas lycka, Har haft en lat dag, simmade med Frida vid halv tio, sen tog jag min bok och filt och la mig i gräset och bara njuöt av vädret ett par timmar- helt underbart!!

Sen tog jag tag i klädkammaren, där inget låg på sin plats efter att jag inte orkat lägga kläderna där de ska vara, så nu är den städad och organiserad, vet inte riktigt vad jag ska ta mig för nu. Blir nog slapp.

I kväll vet jag inte riktigt vad som händer och skre, kanske utgång, kanske tjej kväll, kanske ner till Frida eller också blir jag bara kvar här hemma och slappar för mig själv:-)

Imon kommer Jojjo och det ska bli trevligt, hoppas på fint väder så vi kan gå en sväng, annars blir det matlagning och skitsnack:-)

Ha en bra helg höres och störes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0