Trött

Äntligen Fredag, denna vecka har gått ganska snabbt- skönt. Känner mir mör i både ben och huvud, Igår stack jag en människa för första gången:-) Gick på andra försöket, jag var faktiskt inte nervös allas. Är ju bara att köra in nålen;-)

Fick även öva på min handledare ett par gånger och på en undersköterska, så nu har jag märkt dem hihi.

Idag har jag haft lite eget ansvar för en patient, känner verkligen att yrket börjar komma mer och mer till mig, det känns ganska bra faktisk.

Men som sagt nu är det fredag, och jag har en ledig helg framför mig! Inget inplanerat än så länge, men hoppas på nått att göra så jag inte dör av tristess!!

Hoppas ni får en bra helg, höres och störes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0