Svinflu?

Börjar bli förkyld, har ont i ryggen- svinflensa? Nä knappast:-) Men irriterande svar ja, hatar att vara förkyld, tänkte sova riktigt mycket i natt så kanske jag vaknar frisk som en nötkärna!!

Idag har jag jobbat, fått sätta lite sprutor och koppla lite dropp, har varit en ganska rolig dag. Efter jobbet sprang jag ut till Mia och nu i kväll har vi ätit hemtmat från VESPA (italiensk resturan) och till efträtt hade jonas bakat en jätte god hallon paj.

En riktigt mysig onsdags kväll- vardagslyx:-) Synd bara att svenskarna spelade som krattor, ingen rolig match alls, tur att man hade gott sällskap.

Imon har jag kvällstur på jobbet så ska försöka sova ut!!

Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0