Söndag.

Så var det söndag igen, helgerna flyger fram, Har varit en skön helg. Bara spall i fredags, igår blev det en runda till malmö med Mia o jonas. Inhandlade 6 nya vinglas och ett blockljus.

Efter Malmö hem en runda o äta sen åkte jag och Mia ut till ett litet naturresarvat och gick en jätte fin runda runt ett gamalt kalkbrott. Helt vindstilla, skog och tyst- var jätte mysigt.

Sen hyrde vi film och lagade tacos! Såg slumdog milionars- sjukt bra film, se den!! Ett par cider och lite godis slank också ner:-) Var allt som en lördag kväll ska vara!!

Idag började jag dagen med att springa, sen tvättade jag lite, efter det köpte jag blommor och efter det gick jag ut till Nova, Ingen bra idè. Tog 1.5 h dit och 45 min hem, och då hade jag ändå 4 stolsdynor, ett säng lakan sett, ett lakan och 4 bords tabletter att konka på på hemvägen!

Så frisk luft och motion har jag fått tillräkligt av idag, nu sitter jag i pyjamas och kollar TV- tänker inte röra mig förens jag ska sova i kväll:-)

Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0