Snart helg:-)

Tisdagen klar- en jobb natt imon sen är det helg för min del, gött!! Jobbat idag, varit en märklig dag. En patient som vi fick in igår kväll och var väldigt dålig, dog nu på morgonen, Jag fick hjälpa till att tvätta, byta kläder och så på patienten och det var mitt första nära möte med en död- väldigt speciell upplevelse, dock tog jag det väldigt bra- känndes inte speciellt jobbigt. Antingen är jag väldigt kännslokall ellr också är jag som klippt och skuren för detta jobbet:)

Annars har det mest varit en massa cyt behandlingar idag. Efter jobbet gick jag o frida en sväng och nu i kväll blir det squas med Mia.

Imon är det upp med tuppen igen, fast då är det växjö som är målet

höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0