Snart drar det ihop sig

Har varit på introduktions möte på praktiken idag, fått lite info och fått se avdelningen jag ska vara på. onkologen avdelning 85 som behandlar gynikologisk cancer!

Det ska nog bli bra, börjar första dagen imon klockan 07.00- uppe med tuppen:-) Är lite nervös faktiskt och lite rädd för att det inte ska finnas så mycket att göra- jag pallar inte bara att sitta och glo in i väggen i tio veckor!! Men det blir nog bra (intalar jag mig själv hihi).

Idag har jag och Frida simmat, jätte härligt vi hade hela bassängen för oss själva:-) Sen solade jag en stund på ballkongen sen blev det en timmes promenad och nu sitter jag och inte gör ett skit;)

Höres och störes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0