Orkade inte

Skulle tvättat idag klockan 07.00- pallade inte, kännde så fort jag öppnade ögonen att om jag skulle gå upp så tidigt så skulle jag aldrig orkar jobba i eftermiddag/kväll. Så fick bli sova ett par timmar till innan jag gick ner till badet för att simma lite.

Efter badet har jag fixat med CSN (får mitt bidrag), studentkortet och lagat lite mat så jag har något att ta med till jobbet. Nu sitter jag mest och inväntar att få cykla till jobbet om en timme.

Är opepp, eller mer håglös. Känner inte för att jobba sammtidigt som det inte känns jätte hemsk- är en skumm kännsla:-P

Fotölj med fotpall- jag har hittat min favvo plats i vardagsrummet!!

Höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0