Måndag- nej nej nej

Förra veckan gick sjukt sakta, men helgen bara flög fram- helt sjukt!!
I fredags var det mys på gyön med god mat och badbalja. I lördags var jag i Hoby en sväng o lyssnade på Ola som sjöng i Ekebacken, sen köpte jag tyg o klädde om en fotälj som jag snodde av farmor- den blev jätte fin:-)

Efter det blev det först Mjällby på Tv 4, ganska tråkig match men rolig avslutning. Sen blev det Sverige, bra match och rolig avslutning:-)

Idag har jag sytt kuddfodral på en symaskin från stenåldern, tramp maskin- jätte svår att sy på men jag ska lära mig har jag lovat mig själv. och sen har jag åkt hem till Lund med hela bilen full av , möbler, frukt och sprit:-) Så nu klarar jag mig ett tag.

Har sjuk måndags ångest, vill inte ha en ny vecka!! Bara nästa inte går lika sakta som förra för då dööör jag!!!

Höres och störes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0