Lite konstig.

Jag är lite konstig, alla som känner mig vet att jag gillar att träna och gärna gör någon form av det de flesta dagar. Vad många inte vet är att jag typ varje morgon vaknar med samma tanke- Idag skiter jag i träningen, pallar inte:-)
Likt förbannat sitter jag här nu efter att ha sprungit en runda, förstår inte varför jag är så anti träning när jag vaknar, då är det ju ändå oftast flera timmar dit- hum?!

Varit på praktiken idag som vanligt, ännu en lugn dag, men förmiddagen fanns lite att göra i alla fall, fick dra en venports nål och lägga om en picc-line. Är lite svårt och vet hur hårt man vågar dra och så, men det var kul att få jobba med händerna.

Bra att jag har en så bra handledare, när vi var klara med allt som skulle göras vid kvart över två- ja då fick jag gå, så ska det vara tycker jag. Hatar att bara sitta av tiden för att man ska.

Imon ska jag vara på applikation, dit folk kommer för att undersökas och strålas under narkos så det ska bli kul och sen är det ju snart fredag:-p

Höres och störes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0