Långa dagar blir det.

Så var måndagen denna veckan också klar, Jobbat 7-15,30. sen gympastång och efter det teater möte på AF-borgen. Verkar som en bra teater förening med gött folk, dit man får gå lite som man vill. Passar mig utmärkt, ska försöka gå så ofta jag kan.

Var hemma vid sju, lagade middag (sjukt hungrig), blev ris med köttfärs och majs, men chillisås- kan jag rekomendera, lätt och gott!!

Nu blir det nån timme framför tv:n o sen sängen för att orka upp ännu en tidig morgon!

Har slagit sönder ett glas också- jäkla skit!!

Höres och störes.

Kommentarer
Postat av: Mia

ett nytt vinglas??

2009-09-15 @ 08:56:55
Postat av: Malin

Duktig du är som kämpar på gumman! :)

2009-09-15 @ 18:32:28
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/
Postat av: Regina

Vilken teaterförening på AF är det? Jag var med i Boel för ett par år sedan :) Puss fina

2009-09-15 @ 19:32:40
URL: http://karakungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0