Inget röj.

Blev faktikt en fredag som inte ägnades åt soffan och TV tittande, stack ner till My vid sju och träffade ett gäng kompisar- satt bara o snackade skit:-)

Sen drog jag o Ebba vidare för att möta upp Frida vid Helsingkrona och skaka lite rumpa, var dock lite folk och dålig musik så blev mest prat o trevligt sällskap, gick hem vid kvart över tolv. Men är nöjd ändå:-) Kul att inte sitta hemma för omväxlings skull.

Idag vaknade jag till en strålande dag kl 07,45. Gav mig ut på en spring runda (var segt idag) Sen har jag haft en skönt lördags morgon med god frukost o lyssnat på ring så sepakr vi:-P

Snart hör nog jojjo av sig och då blir det trevligt sällskap och förhoppningsvis en massa njutning i det fina vädret.

ha en bra lördag- Höres och störes!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0