Helg

Nu är det helg igen, i alla fall för mig:-) Jobbade i natt och det gick jätte bra, var dock en väldigt lugn natt. Så jag hann plugga ganska mycket och så fick jag gå kvart över sex imorse i stället för sju.

Cyklade direkt till simhallen och simmade 50 min, var jätte skönt. Efter det blev det lite gröt och sen rakt i säng. Sov till ett sen var det iordning plockning, städning och tvätt på schemat. Så skönt med en ren lägenhetn, vi har inte städat sen vi flyttade in i juni:-P

Lagat lite god mat, gått en sväng och tagit ett långt skönt bad, så nu sitter jag i morgonrocken framför Tv:n och bara njuter:-) Så här ska livet vara.

Imon är jag ledig, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, blir i alla fall en svovmorgon för ovanligheternas skull!!½

Höres och störes.


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt gumman! Du är så flitig! :) puss

2009-09-17 @ 22:08:33
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/
Postat av: Mia

Nej men jag blir inte alls avundsjuk som är halvt död idag (efter den hårda dagen igår) det är sannerligen tur att det är fredag!!!! Puss o hej

2009-09-18 @ 08:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0