Tiden går för snabbt (på helgerna)

Åter söndag, så var denna helgen nästan slut- suck!  Vill inte ha en hel vecka framför mig igen, men inte mycket att göra åt tyvärr.

Igår gjorde jag inte ett skit, låg bara på soffan o sappade, men ganska skönt ibland, idag har jag hunnit plugga lite. Ska ut till Mia o jonas senare o springa en runda och även plugga lite matte, bra o passa på så man har någon att fråga om man kör fast!

Ska nog försöka hinna gå en sväng med Frida också,

Sen kommer jag givetvis ha söndags ångest i kväll, inför en ny vecka!! Vill inte! Men jag kämpar på, finns inte så mycket annat att göra.

Hoppas ni haft en bra helg, höres och störes.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kämpa på snäckan! Jag är inte heller taggad för ny vecka.. Känns som helgen försvann innan den kom. Kram på dig!

2009-10-25 @ 17:25:50
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0