Lite lite bättre

Vaknade idag och kände mig faktiskt lite lite bättre, svullnaden under hakan har börjat gå ner, det gör inte lika ont att svälja och jag har till och med orkat simma 30 min idag- första "tränings passet" på två och en halv vecka- hoppas kunna springa en liten sväng på lördag, vill inta börja för hårt för då åker jag la dit igen!

Idag har jag tvättat, lägenheten har blivit städad och ljungen planterad- så nu är det fint både inne och ute:-)

I eftermiddag/kväll ska jag träffa frida, maria och ebba, vi ska fira lite födelsedagar som varit i sommar genom att äta lite gott o prata skit- ska bli jätte trevligt!!

Imorgon börjar arbetsveckan och jag är inte pepp!! Men det går nog snabbt- snart helg och då blir det möss och människor.

Höres och störes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0