Ja helgen är slut:-)

Yes helgen är snart slut- inte ofta jag känner o säger så, men har man jobbat både igår o idag så är det exakt så man känner:-)

Har i och för sig gott ganska bra o jobba, var lite jobbigt igår med dödsfall, idiotiska sjuksköterskor och många patienter. Men idag har det varit lugnt och skönt, haft mina två små damer för mig själv och förutom dessa två har jag satt min första PVK på patient och det gick jätte bra!!

Måste ju berätta hur det gick att shoppa i fredags. Det gick för bra kan man säga (som vanligt)!! Åkte ut till Nova med Mia och kom hem 1000 kr fattigare. Fast å andra sidan så fick jag ganska mycket för pengarna, köpte ett par stövlar, en tunika, en kofta, en kjol, ett par thigts och en hårborste- Så jag är nöjd trots att det sved att göra av med så mycket pengar:-)!!

Har skickat iväg mitt skolarbete som skulle skickas imon, så det känns gött att fått det klart så här långt. Resten av dagen ska jag nog inte göra nått speciellt, kanske gå en sväng om det slutar regna!

Hoppas ni haft en bra helg. Höres och störes

Kommentarer
Postat av: M

Härligt med lite höstnytt! Saknar dig min fina vän!

2009-10-11 @ 14:53:56
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0