Huvudet upp och fötterna ner!!

Madde Svensson börjar sakta återuppstå från de döda! Har än så länge lyckats vara sittande mer än jag har varit liggande, har bytt lakan och ligger nu ovanpå överkastet- måste ses som ett resultat i rätt riktning:-)

Senare i eftermiddag ska jag duscha o ta på mig riktiga kläder, vet att det brukar påskynda tillfrisknandet lite. Dock smakar mig inget än, vaknar o är lite små illamående, blir lite hungrig efter nån timme men fortfarande lite illamående, och när jag väl äter så smakar det inte speciellt gott!

Hoppas det blir bättre ju längre helgen går!

Vädret är ganska intresant idag, först var det fint, sen blev det mulet och haglade och nu är det ganska fint igen! Så skönt att huvudverken börjar släppa, nu har jag kunnat läsa lite och det är en gudagåva så man slipper dö av tristess!

Höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0