Höst väder

Höst väder, kan man lugnt säga, regnar och blåser satan! Hade gärna kunnat gå utanför dörren idag, men inte så sugen när det virvlar regntornados och löv tyfoner. Jäkla skit, vad ska man göra hela dagen??

Jag tror jag har blivit drabbad av egyptens sju svåra olyckor, jag är inne på nr 2. Kliar på hela kroppen, höll på att bli galen i natt- och det har ju inte slutat, kan vara psykiskt men fanken vad det kliar!

Skulle tagit mig ner till stan, kollat runt lite, och så skulle jag hyrt en film till i kväll- inte värt det!

Blä Blä Blä Blä:-)

Höres och störes

 Alla ni som inte såg teatern kan få ett litet smakprov;-)

http://www.youtube.com/watch?v=3Vwv_wTWKRk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0