Ge upp!

Nu börjar seriöst mitt tålamod ta slut!! En vecka av sjukdom- nu räcker det! Lite bättre idag, inte behövt ta nån ipren än, men nu börjar huvudverken komma smygande igen- pallar inte.


Är hungrig, men känner inte för att äta- väldigt mysko. Är så jäkla tråkigt att vara sjuk, TV suger, orkar inte läsa tack vara huvudverken och datorn är inget bra sällskap.


Vill bli frisk nu!! Vill kunna träna igen- NU NU NU!! I morgon ska jag åter ta mitt liv, ska tvinga mig själv att vara uppe, handla lite (har inte hadlat på hela veckan- tack mia för det du köpte:-)) och byta lakan. Det är mina mål imorgon och de ska genomföras om jag så dör på kuppen!!


Hoppas er vecka varit bättre än min, höres och störes!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0